Blog

21-03-2015 17:50
Vandaag moesten we pas echt vroeg uit ons bed. De taxi om ons naar de luchthaven te brengen zou ons om half zes oppikken aan het hotel van de leraars. De terugreis verliep erg voorspoedig. Om half twee 's middags kwamen we aan bij de school. Dit bezoek aan Polen was voor alle deelnemers een...
21-03-2015 07:48
hey Vrijdag hebben we de body gemaakt, zoals we in België ook gedaan hebben. We hebben alle body's van al de landen symbolisch verbonden zodat we 1 front vormen. We hebben ook een typisch Pools ritueel gedaan om de lente te verwelkomen en te vieren dat de winter weg is: er wordt een pop...
20-03-2015 07:36
Op donderdag 19 maart moesten we keivroeg uit ons bed.  We moesten om 7.00 u al op de bus voor een bezoek aan Gdansk. Daar hebben wij een rondleiding gekregen. Gdansk is een mooie stad. De huizen stonden allemaal dicht op elkaar en waren heel kleurrijk. In Artus court, dat is een museum dat we...
19-03-2015 06:34
Vandaag zijn we terug naar de Poolse school geweest. Daar hebben we Pools geleerd en andere lessen gevolgd. Dante en ik hebben een les Frans gekregen, waar we maar twee woorden Frans hebben gebruikt:"Joyeux anniversaire". We moesten namelijk "happy birthday" in elke taal zingen. Dus hebben we maar...
17-03-2015 16:31
Dag Vandaag zijn we naar Ciechocinek gegaan, een bekend kuuroord in Polen. Daar hebben we een zeer gezonde wandeling gemaakt door het park. We hebben een houten muur gezien die gezonde lucht afgaf en we hebben de 'Mushroom fountain' gezien. Daarna zijn we naar Torun geweest. Het was een hele mooie...
16-03-2015 16:25
Hey Maandag hebben we eerst een film over Polen gezien. We hebben een optreden gehad van een Poolse dansgroep. Daarna heben we met klei gewerkt en hebben we typische Poolse volksdansen geleerd. Na de middag  hebben we ons filmpje met interviews laten zien. Het was een groot succes. Koen had...
15-03-2015 16:20
hallo iedereen, De eerste dag was maar een halve dag. Wij moesten om 13 u 20 op school zijn dat betekent koffer maken en vertrekken. In de bus hadden wij tijd om wat bij te praten. En in de bus werden wij een beetje lui, Rudi was zelfs al aan het slapen. Op het vliegveld hebben wij wat gegeten en...
17-01-2015 12:19
De meesten van ons hadden weinig of niet geslapen toen we om 3:30 aan het hotel van de leerkrachten bijeen kwamen. We vertrokken samen met de Duitsers dus we hebben nog rustig afscheid kunnen nemen. Maar zoals mevrouw Claes zei :" Aan alle mooie sprookjes komt een einde." Voor de eerste keer deze...
17-01-2015 03:18
Vandaag zijn we met de bus naar een proscuitto (ham) fabriek gereden juist buiten Murska Sobota, waar er ons werd uitgelegd hoe de prosciutto wordt gemaakt. We kregen er ook een snack. Daarna zijn we naar een wijnkelder gegaan in Maribor waar we een kijkje mochten nemen hoe de wijn er wordt...
17-01-2015 03:13
Vandaag hebben wij Sloveens leren praten zoals 'dober dan moje ime je Dries, prihajam z Geel dat betekent hallo ik ben Dries, ik ben van België. Daarna hebben wij een film gemaakt over de tour door Murska Sobota en hem gepresenteerd aan de leerkrachten. Daarna gingen we eten. Na het eten hebben wij...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Fotogalerij: Blog

De afbeeldinggalerij is leeg.